Čo si postrážiť pri kúpe spotrebiča?
Pri prevzatí výrobku od predajcu, si vždy skontrolujte, či sú údaje o značke, type a výrobnom čísle totožné s výrobkom.
U všetkých výrobkov nájdete všetku dokumentáciu, jedná sa o záručný list, návod v slovenskom jazyku a zoznam servisných stredísk.
Ak sa jedná o záručnú opravu, je zadarmo a je účtovaná nositeľmi záruky, pokiaľ servis nezistil pochybenia v užívaní výrobku s rozporom pokynov výrobcu uvedenými v návode na použitie.
Záručný list vždy potvrdzuje predajca, nie servis.
Riadne vyplnený záručný list musí obsahovať:
- názov, typ a model výrobku
- výrobné číslo Product Number (u niektorých výrobkov i ART) a sériové číslo
- dátum predaja
- pečiatka a podpis predajcu
Pri objednávke záručnej opravy je potrebné nahlásiť:
- vaše meno, adresu a telefón
- značku, model, výrobné číslo popr. Prod. No. alebo ART výrobku
- podrobný popis závady
Pozáručné opravy
Náklady na pozáručnú opravu hradí spotrebiteľ (cesta, práca, materiál). Na každú pozáručnú opravu je poskytovaná záručná lehota:
- 3 mesiace na prácu
- 6 mesiacov na materiál (podľa výrobcu až 2 roky)